ABD DOLARI49,16▲0,08%EURO55,08▲0,08%ALTIN6.564,33▲0,35%BİST 10012.443,92▲1,42%BTC/USD86.056,00▼0,57%ABD DOLARI49,16▲0,08%EURO55,08▲0,08%ALTIN6.564,33▲0,35%BİST 10012.443,92▲1,42%BTC/USD86.056,00▼0,57%ABD DOLARI49,16▲0,08%EURO55,08▲0,08%ALTIN6.564,33▲0,35%BİST 10012.443,92▲1,42%BTC/USD86.056,00▼0,57%ABD DOLARI49,16▲0,08%EURO55,08▲0,08%ALTIN6.564,33▲0,35%BİST 10012.443,92▲1,42%BTC/USD86.056,00▼0,57%ABD DOLARI49,16▲0,08%EURO55,08▲0,08%ALTIN6.564,33▲0,35%BİST 10012.443,92▲1,42%BTC/USD86.056,00▼0,57%ABD DOLARI49,16▲0,08%EURO55,08▲0,08%ALTIN6.564,33▲0,35%BİST 10012.443,92▲1,42%BTC/USD86.056,00▼0,57%ABD DOLARI49,16▲0,08%EURO55,08▲0,08%ALTIN6.564,33▲0,35%BİST 10012.443,92▲1,42%BTC/USD86.056,00▼0,57%ABD DOLARI49,16▲0,08%EURO55,08▲0,08%ALTIN6.564,33▲0,35%BİST 10012.443,92▲1,42%BTC/USD86.056,00▼0,57%ABD DOLARI49,16▲0,08%EURO55,08▲0,08%ALTIN6.564,33▲0,35%BİST 10012.443,92▲1,42%BTC/USD86.056,00▼0,57%ABD DOLARI49,16▲0,08%EURO55,08▲0,08%ALTIN6.564,33▲0,35%BİST 10012.443,92▲1,42%BTC/USD86.056,00▼0,57%ABD DOLARI49,16▲0,08%EURO55,08▲0,08%ALTIN6.564,33▲0,35%BİST 10012.443,92▲1,42%BTC/USD86.056,00▼0,57%ABD DOLARI49,16▲0,08%EURO55,08▲0,08%ALTIN6.564,33▲0,35%BİST 10012.443,92▲1,42%BTC/USD86.056,00▼0,57%
SON DAKİKA
PAYLAŞ

Devlet memurlarının 2026 yemek ücretleri belli oldu

Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından hazırlanan Devlet Memurları Yiyecek Yardımı Yönetmeliği Uygulama Tebliği, bugünkü Resmi Gazete’de yayımlandı. Tebliğle, 2026 yılında memur ve sözleşmeli personelden alınacak asgari öğle yemeği bedelleri belirlendi.

Güncel
07.01.2026 11:22
Güncelleme: 07.01.2026 11:22
0 okunma
Devlet memurlarının 2026 yemek ücretleri belli oldu

ANKARA (İGFA) – Hazine ve Maliye Bakanlığı’nca hazırlanan Devlet Memurları Yiyecek Yardımı Yönetmeliği Uygulama Tebliği, bugünkü Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Tebliğle birlikte, 15 Ocak 2026 – 14 Ocak 2027 tarihleri arasında memur ve sözleşmeli personelden alınacak günlük asgari yemek bedelleri yeniden düzenlendi.

Düzenlemeye göre, öğle yemeği hizmetinin maliyetinin Ankara, İstanbul ve İzmir’de üçte ikisi, diğer illerde ise yarısı kurum bütçelerinden karşılanacak; kalan kısım ise yemek hizmetinden yararlanan personelden tahsil edilecek. Kurumlar, belirlenen asgari tutarların üzerinde yemek bedeli belirleyebilecek.

Memurlar için günlük asgari yemek bedelleri, ek göstergeye göre 12,86 TL ile 52,46 TL arasında değişirken; sözleşmeli personel için günlük yemek bedeli, brüt sözleşme ücretine göre 15,65 TL’den başlayıp 62,71 TL’ye kadar yükseliyor.

Düzenleme, 15 Ocak 2026 tarihinde yürürlüğe girecek ve hükümleri Hazine ve Maliye Bakanı tarafından yürütülecek.

Malatya’nın yeniden imar süreci bakanlıkta ele alındıBU HABERE DE BAKMalatya’nın yeniden imar süreci bakanlıkta ele alındı

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR